سقف مشبک کاذب

سقف مشبک کاذب

سقف مشبک کاذب

سقف مشبک کاذب : در تعریف سقف کاذب مشبک می توانیم بگوییم که مجموعه ای از شبکه سازه های “tشکل” و تایل های سقفی می باشد که به کمک آویزهای قابل تنظیم به سقف اصلی متصل می شوند و مجموعه تایل ها در این سقف ها به صورت وزنی و درون این شبکه قرار داده می شوند.

فضای خالی که در پشت سقف های کاذب وجود دارد این امکان را برای شما به وجود می آورد تا از لایه های عایقی استفاده کرده و بتوانید مشخضات عملکردی همچون جذب صدای بالا را بدست آورید.

سقف کاذب مشبک دارای ویژگی های مثبت بسیاری می باشد که باعث شده است بسیاری از فضاهای اداری، تجاری، درمانی و آموزشی با این سقف طراحی و دکوراسیون شوند.

سقف های کاذب مشبک از برجسته ترین سقف های کاذب می باشند که برای بیشتر کردن مقاومت تایل در مقابل ورود آب در مکان های مرطوب و تاسیساتی دربخش پشتی تایل روکش آلومنیوم قرار می گیرد.

سقف مشبک کاذب

 

انواع سقف کاذب‌مشبک

همانطور که می دانید سقف های کاذب به صورت تایل هایی در ابعاد ۶۰*۶۰ می باشند و جنس های مختلف بسیاری دارند. انواع سقف‌های‌مشبک دارای ظاهری متفاوت می باشند که هریک دارای خصوصیات منحصر به فردی می باشند و شما باید توجه داشته باشید تا متریال مناسبی را برای ساختمان خود انتخاب کنید.

موادی که برای تولید سقف کاذب‌مشبک مورد استفاده قرار میگیرد معمولا طلق، شیشه، گچ و ام دی اف می باشد که هریک از این موارد نیز به انواع مختلفی از تولید دسته بندی می شوند .انواع سقف کاذب‌مشبک عبارتند از: سقف‌مشبک گچی ، پی وی سی و طلقی

مزایای سقف کاذب‌مشبک

در مقاله های قبلی درباره مزایای که کناف و سقف کناف صحبت کرده ایم و به این موضوع نیز اشاره داشته ایم که استفاده از سقف های کناف این روزها دارای طرفداران بسیاری می باشد و بسیاری از افرادی که در زمینه طراحی و دکوراسیون فعالیت دارند از این قبیل سقف ها برای ساختمان های مورد نظر خود استفاده می نمایند.

سقف کاذب‌مشبک که دسته از سقف کناف می باشد نیز دارای مزیت های بسیاری می باشد که ما در ادامه به مهم ترین و اصلی ترین مزیت های این سقف اشاره کرده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *